Meistä
ITSM Consulting
ITSM Consulting Helsinki Oy (Y-tunnus 2957000-7) on vuonna 2018 helsingissä perustettu yritys.
ITSM Consulting tarjoaa laajaa valikoima erilaisia IT-alan palveluita. Laitehallinnasta vaativiin ja
monimutkaisiin projekteihin asti. ITSM Consulting on kansainvälinen yritys, kansainväliset
toimipisteemme sijaitsee Virossa (Tallinna) ja Espanjassa (Marbella). Yrityksen pääpaino on siinä että
asiakas saa kaiken tarvitseman digitaaliset palvelut yhdestä paikasta. Palvelumme toimii 24/7 ja
meidän ratkaisut ovat ylläpidettävissä ympäri vuorokauden.
Mitä lyhenne ITSM tarkoittaa? IT-palveluiden hallinta (ITSM) on yleinen termi, joka kuvaa strategista
lähestymistapaa yrityksen IT-palvelujen suunnitteluun, toimittamiseen, hallintaan ja kehittämiseen.
ITSM kattaa kaikki erilliset toiminnot ja prosessit, jotka tukevat palvelua sen kaikissa tarpeissa,
palvelun hallinnasta -> päivittäisiin prosesseihin, mukaan lukien help-desk ja diagnosointi. IT-palvelu (ITSM) helpottaa tärkeiden liiketoimintatavoitteiden saavuttamista tehostamalla prosesseja
ammattimaisen konsultoinnin ansiosta. IT-palvelut sisältävät liiketoimintasovellusten, kuten Exchange
Server, käyttöönoton ja tuen. IT-infrastruktuuri: kuten tietokannat, verkot ja pilvitallennus; prosessien
luominen ja kehittäminen, kuten vianetsintä menettelyt. ITSM sisältää liiketoiminnan IT-optimoinnin,
ennustettavan IT-suorituskyvyn ja pienemmät kustannukset, mikä viime kädessä saavuttaa
paremman IT-tehokkuuden. Jos IT-prosesseja hallitaan säännöllisesti ja hyvin, organisaatiot voivat
käyttää enemmän aikaa normaaliin liiketoimintaansa.
ITSM Consulting OÜ (Reg. kood 14594003) on vuonna 2018 Tallinnassa perustettu yritys.
ITSM Consulting tarjoaa laajaa valikoima erilaisia IT-alan palveluita. Laitehallinnasta vaativiin ja
monimutkaisiin projekteihin asti. ITSM Consulting on kansainvälinen yritys, kansainväliset
toimipisteemme sijaitsee Virossa (Tallinna) ja Espanjassa (Marbella). Yrityksen pääpaino on siinä että
asiakas saa kaiken tarvitseman digitaaliset palvelut yhdestä paikasta. Palvelumme toimii 24/7 ja
meidän ratkaisut ovat ylläpidettävissä ympäri vuorokauden.
Mitä lyhenne ITSM tarkoittaa? IT-palveluiden hallinta (ITSM) on yleinen termi, joka kuvaa strategista
lähestymistapaa yrityksen IT-palvelujen suunnitteluun, toimittamiseen, hallintaan ja kehittämiseen.
ITSM kattaa kaikki erilliset toiminnot ja prosessit, jotka tukevat palvelua sen kaikissa tarpeissa,
palvelun hallinnasta -> päivittäisiin prosesseihin, mukaan lukien help-desk ja diagnosointi.
IT-palvelu (ITSM) helpottaa tärkeiden liiketoimintatavoitteiden saavuttamista tehostamalla prosesseja
ammattimaisen konsultoinnin ansiosta. IT-palvelut sisältävät liiketoimintasovellusten, kuten Exchange
Server, käyttöönoton ja tuen. IT-infrastruktuuri: kuten tietokannat, verkot ja pilvitallennus; prosessien
luominen ja kehittäminen, kuten vianetsintä menettelyt. ITSM sisältää liiketoiminnan IT-optimoinnin,
ennustettavan IT-suorituskyvyn ja pienemmät kustannukset, mikä viime kädessä saavuttaa
paremman IT-tehokkuuden. Jos IT-prosesseja hallitaan säännöllisesti ja hyvin, organisaatiot voivat
käyttää enemmän aikaa normaaliin liiketoimintaansa.